S svojo kilometrino bi že šestindvajsetkrat obkrožil Zemljo po ekvatorju. Poglejte v kakšni formi je danes.
Porsche 911 Turbo generacije 996 je gotovo sodobna klasika. A lastnika srebrnega primerka Toma Thalmanna ta status ne zanima. S svojim srebrnim Turbom je prevozil že 677.000 milj! Da, prav ste prebrali, to je krepko čez milijon kilometrov - 1.089.000, če smo natančni. To pomeni več kot 50.000 kilometrov letno in 136 kilometrov dnevno. To bi bilo ogromno že s kakšnim Mercedesom razreda E na primer, kaj šele z 911 Turbo! Z njim v okolici Bostona redno potuje več kot 300 kilometrov daleč - v vseh razmerah, občasno pa ga pelje tudi na kakšen "track day" dogodek. Na dirkališče Watkins Glen denimo.
View this post on Instagram
Na hitro sem preveril ponudbo na spletnem mestu mobile.de in rezultate razvrstil po prevoženih kilometrih. Najbolj vožen 996 Turbo, ki je naprodaj, ima zapisanih 199.000 (prodaja se za 49.900 evrov). Večina jih je še pod stotico. Največ prevoženih kilometrov med primerki 996 ima na mobile.de sicer Carrera 4S Cabrio - 262.000. Največ prevoženih kilometrov (če odštejem tiste z očitno napako pri vnosu) med vsemi Porscheji 911 na mobile.de pa ima 3.0 SC z letnico 1981. Zapisanih je 409.000.
View this post on Instagram
Čeprav ima 996 nekaj svojih standardnih hib, o katerih čivkajo že vrabčki, vseeno velja za zelo zanesljiv avtomobil. Turbo tudi ni imel enakih težav z zloglasnim ležajem vmesne gredi (IMS) kot cenejša Carrera. Gospod Thalmann je v vsem tem času moral opraviti le en takšen servis, ki je zahteval odstranitev motorja. Pri okoli 600.000 kilometrih so zamenjali turbinska polnilnika, nekatera tesnila in obenem temeljito pregledali motor, ki je bil v odličnem stanju.
Sliši se skoraj neverjetno. Lastnik pa pravi, da cilja na milijon milj in da avta nikakor ne namerava nehati voziti.
View this post on Instagram
Turbo generacije 996 je Porsche sicer predstavil leta 2000 - skoraj tri leta po tem, ko so na tržišče poslali prvi 911 z vodno hlajenim motorjem. To je tista generacija 911, ki je z novo obliko luči naletela na močno deljena mnenja. Za Turba so oblikovali nove, ki jih je potem ob osvežitvi dobila tudi Carrera.
Preberite tudi: To je 5 avtomobilov, s katerimi boste brez težav nanizali tudi več kot 800 tisoč kilometrov
Imel je 3,6-litrski dvojno prisilno polnjeni bokserski šestvaljnik s 309 kW moči (420 KM), do stotice pa je pospešil v 4,2 sekunde. Dve leti kasneje so dodali različico X50 z večjima turbo polnilnikoma, hladilnikoma polnilnega zraka in moč povečali na 331 kW (450 KM). Leta 2005 je nato prišel še Turbo S, ki je bil pravzaprav X50 s serijskim karbonsko keramičnim zavornim paketom in še nekaterimi izboljšavami, ki so čas pospeševanja do stotice spustile na 3,9 sekunde.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"