Številna zvezdniška imena so si že omislila električna vozila, zdaj je na e-tehnologijo presedlal tudi ta igralec, nagrajen z zlatim globusom.
Legendarni igralec Kevin Bacon je sprejel sodelovanje s Hyundaiem, kateremu bo pomagal pri trženju novega Ioniqa 6.
Južnokorejski avtomobilski velikan je priljubljenega igralca, ki si je slavo ustvaril s filmi, kot so Footloose in The Woodsman, povabil k snemanju šaljive reklamne kampanje z naslovom Your Dad Is Going Electric (op. Tvoj oče prehaja na elektriko).
Z reklamo želijo pri Hyundaiu prepričati kupce za prehod na električna vozila.
Ob boku igralskega očeta je nastopila tudi Kevinova hči Sosie Bacon, v ta namen pa sta oče in hči posnela dva televizijska oglasa.
V prvem Bacon obišče hčerko, več kot očitno ponosen na svoje novo električno vozilo. Sosie ni najbolj prepričana nad očetovo izbiro, slednji pa se pošali: »Električen je, ne bodi šokirana.«
Ob tem Sosie ne pozabi omeniti, da je celo njen oče - ki ni za sodobno tehnologijo - kupil električni avto.
Hyundai želi z reklamo spodbuditi kupce različnih generacij k nakupu električnega vozila, južnokorejski proizvajalec avtomobilov pa je reklamo izkoristil kot priložnost za izpostavljanje nekaterih pomembnih funkcij, vključno z zmožnostjo hitrega polnjenja in impresiven doseg.
Krajša reklama z naslovom »Vnuki« pa predstavlja komičen preobrat vprašanju staršev o tem, kdaj bodo dobili vnuke.
»Saj veš, da to počnem za naslednjo generacijo,« pravi Bacon, medtem ko sedi za volanom Ioniqa 6.
Hčerka Sosie hitro prekine pogovor, a že v naslednjem koraku dobitnik zlatega globusa pojasni, da je električno vozilo boljše za vse generacije.
To ni prvi primer, da so se proizvajalci avtomobilov obrnili na Hollywood. Lani je Toyota k reklami za Tundro z naslovom The Joneses, povabila več znanih osebnosti s skupnim priimkom Jones.
Preberite si še: Nekdanji radijec Miha Šalehar: "Res moraš biti blazno slab v matematiki, da razumsko sprejmeš odločitev, da boš 2/3 tedna v službi preživel le zato, da boš lahko odplačal avtomobil"
BMW se je pri promociji električnih avtomobilov obrnil na Arnolda Schwarzeneggerja.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"