Glede na to, da gre na dražbo ikonični Peugeot 205 Turbo 16, se lahko dejansko zgodi marsikaj ...
Nekateri avtomobili se starajo kot vino – iz leta v leto so videti bolje, njihova cena pa narašča. Kmalu naj bi tako na dražbi novega lastnika iskal Peugeot 205 Turbo 16, avtomobilska ikona, ki šteje dobra štiri desetletja.
Izdelanih je bilo le 200 primerkov vozila, ta na dražbi pa je s proizvodnega traku prišel pod številko '176'.
Pri francoski znamki so avtomobil izdelali z namenom, da bi izpolnjevali homologacijska pravila za reli v skupini B. Temu primerno so izdelali le 200 enot, dandanes pa je prav vsak od teh avtomobilov ustrezno dragocen. V reliju je postal izjemno uspešen, zmagal na 14 od 28 štartov, s tem avtombilom so Francozi osvojili dva naslova pred ukinitvijo skupine B.
Serijski motor s 147 kilovati
Avtomobil z močjo motorja 197 'konjev' (147 kW) si z običajno različico 205 deli nekaj zunanjih elementov, recimo vetrobransko steklo, vrata in žaromete, a je zaradi svoje zmogljivosti in tehnike svetlobna leta daleč od klasične izvedbe.
Njegov pospešek do 100 km/h znaša 6,6 sekunde, največja hitrost, ki jo lahko doseže, pa je 220 km/h. Moč turbo motorja se namreč enakomerno razporedi na vsa štiri kolesa.
Zaradi zmogljivosti in redkosti ter seveda uspešnega športnega 'pedigreja' je pričakovati, da bi na dražbi lahko dosegel vrtoglave vsote. Njegova vrednost je namreč ocenjena na 350.000 evrov, saj ima primerek s številko '176' le 16.000 prevoženih kilometrov. Razlog za visoko dražbeno ceno tako ni le njegova redkost, ampak tudi osupljivo nizka kilometrina.
View this post on Instagram
Avtomobil so v začetku 2021 uvozili v Veliko Britanijo z vsemi potrebnimi dokumenti, poleg tega ima vozilo tudi 'dokumente o pristnosti' britanskega Peugeot Cluba, ki potrjujejo njegovo izvirnost in zgodovinsko vrednost. Njegova dražba na Race Retro Collectors' Car Sale v Coventryju je tako odlična priložnost za zbiratelje, da postanejo del avtomobilske zgodovine.
Preberite še: