Začeli so z letali, zasloveli z avtomobili, danes pa Saab izdeluje obrambne in varnostne sisteme.
Saab je z avtomobili začel leta 1945; 8 let pred tem je bilo podjetje ustanovljeno kot podjetje za letalsko in obrambno industrijo. Njihov prvi avtomobil je bil Saab 92, ki je bil za svoj čas izjemno aerodinamičen, mogoče pa se ob njihovem imenu spomnite tudi modela 900 Turbo ali pa tistega z oznako 600, ki je pravzaprav preznamčena Lancia Delta za skandinavski trg.
Švedska znamka je leta 2011 končala svojo avtomobilsko zgodbo in s sabo v morje pozabe potegnila tudi nekatere svoje prodajne in servisne zastopnike.
Francija
Tragično je končal tudi ta Saabov salon v Franciji. Čeprav sta brata, ki sta bila lastnika, imela nekaj poslovnih težav zaradi zdravstvenega stanja enega izmed njiju že prej, je Saabov konec zapečatil njuno usodo. Vrata salona so zdaj zaprta že 12 let, to pa ni ustavilo urbanih raziskovalcev, ki so se "pretihotapili" v notranjost in raziskali salon in mehanično delavnico.
Skoraj 100.000 prevoženih
V salonu so trije avtomobili, dva 9-3 in 9-5. Avtomobili so žal poškodovani, z razbitimi stekli in manjkajočimi deli. Na listu papirja, ki je zataknjen za enim od avtomobilov, lahko še vedno vidimo podatke o avtomobilu; letnik 2001, 95.930 prevoženih kilometrov, 17-inčna aluminijasta platišča ... vse skupaj za 11.500 evrov.
Tudi Peugeoti in Renaulti
Več avtomobilov je v avtomehanični delavnici; okoli 20 in med njimi so tudi druge znamke. Avtomobile in drugo opremo v prostoru prekriva prah in vse skupaj je videti precej postapokaliptično. V ocenah delavnice na spletu lahko zasledimo, da so proti koncu poslovanja delavnice bile cene vse bolj zasoljene, kar je najverjetneje tudi pripomoglo h koncu.
Fotografije: Youtube / Forgotten Buildings
Preberite še: Če to ni genialno! Preverite, kako se na Kitajskem soočajo z gnečo na cesti
BONUS VIDEO: Markanten slog, prostorna zasnova in udobna vožnja – to je eden boljših družinskih avtomobilov!