14 let po začetku proizvodnje je Mercedes-Benz razredu G dodal poseben posladek: 500 GE V8 je debitiral na avtomobilskem salonu v Ženevi marca 1993.
To je prineslo nove razsežnosti glede voznih zmogljivosti, opreme in cene. Za osemvaljni model, ki temelji na seriji W 463, predstavljeni leta 1989, je bila že od začetka načrtovana majhna serija z največ 500 primerki. V letih 1993 in 1994 so jih nato izdelani skupno 446. Robustnežu so vgradili osemvaljni motor M 117 iz serije osebnih vozil. Iz prostornine petih litrov je iztisnil na videz skromnih 177 kilovatov (240 KM) in 375 Nm navora.
To je divjemu razredu G omogočilo, da je dosegel največjo hitrost 180 km/h in 11,4 sekunde za pospešek od 0 do 100 km/h. 500 GE V8 je bil opremljen s pnevmatikami nove velikosti 265/70 R 16 H na aluminijastih platiščih, ki so bile takrat edine pnevmatike za terenska vozila, odobrene za hitrosti do 210 km/h. Zavore s sistemom ABS in notranje hlajenimi koluti so bile prilagojene voznim zmogljivostim z ABS in zavorami spredaj. Razvojniki so ohranili pogonski sklop s stalnim štirikolesnim pogonom, razen zapore sprednjega diferenciala. Poseben model je bil na voljo samo v petvratni izvedbi.
Notranjost je bila odeta v črno usnje s sivimi kontrastnimi elementi in leseno oblogo z orehovim furnirjem. Ametistno modra kovinska posebna barva je vključevala odbijače, blatnike in ohišja ogledal. Avtomatski menjalnik, klimatska naprava, tempomat, električna pomična streha, usnjen volan in ogrevani sedeži so bili standardna oprema. Cena: 178.250 nemških mark, cenejši G 320 s šestvaljnikom je stal skoraj pol manj, takratnih 88.500 nemških mark, limuzina S 500 SE pa je bila na voljo za 129.030 mark.
500 GE V8 iz leta 1993 je zaznamoval začetek kariere od terenskega vozila do plemenitega življenjskega sloga. Istega leta je AMG sledil z AMG 500 GE 6.0. Povečanje vrtine in giba motorja M 117 je povečalo gibno prostornino 5959 ccm in moč 220 kilovatov (300 KM). Pet let kasneje je prvi G 500 vstopil v redni prodajni program. Poleg različice z dolgo medosno razdaljo je bila na voljo tudi kratka in celo kabriolet. Motor M 113 V8 je razvil 218 kilovatov (296 KM), najvišja hitrost pa je bila 190 km/h.
Leto pozneje je Mercedes ob 20. obletnici serije predstavil G 55 AMG. Osemvaljni atmosferski motor s prostornino 5,5 litra, trivaljno tehniko in dvojnim vžigom je razvil 260 kilovatov (354 KM), najvišja hitrost je bila elektronsko omejena na 210 km/h. Leta 2002 je šel robustnež še korak naprej; G 63 AMG je imel v nosu dvanajstvaljni motor z močjo kar 326 kilovatov (444 KM).
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"