Večina ljudi gleda superbowl zaradi tekme, drugi ga gledajo zaradi šova ob polčasu, so pa tudi taki, ki ga gledajo zaradi reklam.
Finale ameriške nogometne lige (NFL), imenovano tudi superbowl, pred male zaslone privabi na milijone gledalcev, zato ni čudno, da je cena 30-sekundne reklame krepko presega 7 milijonov dolarjev. In če nekdo tako drago plača za svojo reklamo, se želi predstaviti v najboljši luči. Že v preteklosti so bile avtomobilske reklame med najbolj zanimivimi in domiselnimi.
Spomnimo se recimo Volkswagnovega Dartha Vaderja.
Ali pa Nissanove reklame s Kenom in Barbie?
Tudi letos reklamni blok ob superbowlu ni razočaral. GM je namreč za svojo predstavitev električnih vozil najel igralca Willa Ferrella in se v oglaševalsko kampanjo podal skupaj z Netflixom.
Kia se je z modelom Telluride lotila zgodbe o počitnicah in pozabljeni dudi.
Tudi Jeepov Electric Boogie je v ospredje postavil električne modele, ki jih spremljajo plešoče živali. Hkrati so ljudi pozvali, da se jim na Tik Toku pridružijo s svojo verzijo t. i. Electric slida, giba, ki ga živali uprizarjajo v videu.
»Elektrifikacija« je bila tudi glavna tema reklamnega spota ameriškega proizvajalca poltovornjakov RAM, kjer pa so v osnovi izpostavili kar nekaj minusov električnih avtomobilov in hkrati poudarili, da njihov RAMRev pa že ni tak.
Najbrž ste opazili, da je vsaka od naštetih reklam dolga okoli ene minute, kar pa na koncu pomeni, da je vsak od proizvajalcev za njeno predvajanje odšel več kot 14 milijonov dolarjev. Koliko je stala produkcija posameznega spota, ni znano. Je pa jasno, da so zneski, ki spremljajo oglasne bloke med superbowlom, astronomski. Ampak, očitno se izplača. Tako enim kot drugim.
Preberite si še: Od zdaj naprej vas tudi ta Hollywoodski zvezdnik na šaljiv način nagovarja k nakupu električnih vozil
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del