V Audijevem muzeju v Ingolstadtu je do jeseni odprta posebna razstavo o znamki NSU in njeni tehnično zanimivi zgodovini. Na ogled je enajst avtomobilov, 23 motorjev, kolo in pletilni stroj.
Potem ko so se podjetja Audi, DKW, Horch in Wanderer leta 1932 združila v Auto Union AG, katerega naslednik je današnja avtomobilska znamka Audi, se je marca 1969 pridružil še NSU iz Neckarsulma. Znamka NSU je bila ustanovljena v Riedlingenu leta 1873 kot delavnica za izdelavo pletilnih strojev, a je sčasoma prerasla v kovnico izjemno zanimivih dvo- in štirikolesnikov.
Na posebni razstavi je eden glavnih zvezdnikov NSU Wankel Spider, prvi avtomobil s standardnim rotacijskim batnim motorjem. Dvosedežni kabriolet, ki ga je narisal legendarni italijanski oblikovalec Giuseppe Bertone, je bil senzacija na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 1963.
Z naslednjim modelom Ro 80 in njegovo prelomno obliko je znamka v sedemdesetih letih 20. stoletja ponovno pisala tudi avtomobilsko zgodovino. Nič manj zanimiv razstavni eksponat je Volkswagen K 70, zadnje vozilo, ki ga so ga razvili pri NSU.
Številni se še spomnijo glasnih malih športnikov NSU TT in TTS, ki sta z zadaj nameščenim motorjem povzročila pravo senzacijo na dirkališčih, med številnimi razstavljenimi motocikli pa je na razstavi prikazan motocikel z največjo prostornino, kar jih je NSU izdelal: dvovaljni stroj iz leta 1914 ima 8 KM in je bil najmočnejši, najhitrejši in najdražji serijski motocikel svojega časa.
Takrat je moral delavec za motocikel, ki je stal 1575 mark v povprečju delati skoraj dve leti. Del posebne razstave je tudi najhitrejši motocikel 50-ih let prejšnjega stoletja, popolnoma oblečeni NSU Delphin III, ki je leta 1956 dosegel najvišjo hitrost 339 km/h.
Poleg razstavnih eksponatov so za dodatne informacije na voljo razstavne stene velikega formata in štiri multimedijske postaje, sočasno z razstavo pa bo predstavljena tudi nova aplikacija Audi Tradition. Obiskovalcem ponuja poglobljeno vsebino z zvočnim vodenjem in 360-stopinjskim panoramskim pogledom po muzeju, hkrati pa omogoča tudi pogled v notranjost vozil in dodatne multimedijske vpoglede.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del