Potem, ko so v petek za avtocestno policijo prevzeli dve zmogljivi limuzini, se lahko slovenska policija sedaj pohvali še z novimi Toyotami, med katerimi so tudi hibridne Corolle.
Prevzem novih vozil je za policijo vedno poseben dogodek, tokrat pa po svoje tudi prelomen. Med 56 novimi avtomobili, ki so jih danes prejeli, so namreč prvič tudi elektrificirana, natančneje hibridna. Gre za 41 kombilimuzin Toyota Corolla in deset Toyotinih SUV-jev RAV4 - prav tako s hibridnim pogonom, še pet pa je Toyotinih Landcruiserjev. Ti bodo namenjeni delu na težje dostopnih terenih in nalogam posebne policijske enote, medtem ko bodo Corolle namenjene vsakodnevnemu delu policistov. Vsi RAV4 so v civilni opravi.
Test: Toyota Corolla TS hibrid 2.0 - Zelena Corolla
Na avtocestah od prejšnjega tedna dva zmogljiva BMW-ja
Že pretekli teden je sicer ljubljanska enota avtocestne policije v uporabo dobila dva BMW-ja M550i xDrive, ki imata 4,4-litrski prisilno polnjeni V8 z močjo 390 kW (530 KM) in 750 Nm največjega navora. Podatek 3,8 sekund do 100 km/h pove, da z avtocestno policijo pri nas odslej ni šale. Po ceniku slovenskega uvoznika je za takšno vozilo potrebno odšteti vsaj dobrih 97.000 evrov.
Povprečna starost policijskih prevoznih sredstev je skoraj 7 let
Povprečna starost prevoznih sredstev je trenutno 6,8 leta, pri čemer najvišjo povprečno starost dosegajo motorna kolesa in kombinirana vozila. Na voljo imajo 2.615 prevoznih sredstev - 86,7 odstotkov v svoji lasti in 13,3 odstotkov v najemu. Med njimi je 46 odstotkov civilnih vozil, 24,9 odstotka osebnih patruljnih vozil in 8,3 odstotka kombiniranih vozil. Preostala vozila predstavljajo motorna kolesa, terenska vozila, tovorna, dostavna in intervencijska vozila.
Zloglasni P111 gre v pokoj
Medtem, ko so cestni policisti dobili znatno okrepitev voznega parka, se njihovi pomorski kolegi ločujejo od svojega največjega patruljnega čolna. Najstarejši policijski čoln z oznako P-111 bodo namreč po 26 letih pospremili v zaslužen pokoj. Plovilo, ki uradno spada med patruljno-reševalne ladje so izdelali v italijanski ladjedelnici Avionautica v Viareggiu. V prvih letih službovanja pri policiji je P111 delodajalcu povzročal številne težave, saj je bil skoraj več na popravilih kot na delu. Leta 2004 so prvotna motorja MTU zamenjali s Caterpillarjevima z gibno prostornino 32,1-litra, ki 19,9 metra dolg in 44 ton težak čoln poganjata vsak s 1.231 kilovati (1.652 KM). Največji slovenski policijski čoln doseže najvišjo hitrost 40 navtičnih milj na uro, z njim upravljajo štirje člani posadke, opremljen pa je z dvema radarjema, navigacijskim sistemom z elektronsko karto, ter opremo za komunikacijo in reševanje.