Pri vožnji 'počez' mu je osemvaljnik pod motornim pokrovom razumljivo v veliko pomoč.
Volkswagen Golf je poznan kot eden izmed najbolj priljubljenih vsakdanje uporabnih avtomobilov. Tudi med bolj športno naravnano konkurenco se zna izkazati, vse to po zaslugi različic GTI, R in podobnih, nikakor pa ne velja za avtomobil, namenjen 'driftanju'. Nenazadnje mu za kaj takega manjka eden izmed ključnih elementov in sicer pogon na zadnji kolesni par. A z dovolj znanja, volje in sredstev je tudi to težava, ki jo je mogoče rešiti.
S tovrstnim izzivom so se pred časom soočili pri finski ekipi Maailmanlopun, kjer so za osnovo vzeli Volkswagen Golf sedme generacije in na njem opravili 'nekaj' predelav. Zanimivo pri tem je, da se niso odločili za katero izmed športnih različic – za kar niti ni bilo potrebe – pač pa so za osnovo vzeli povsem običajno izvedbo in tako je avtomobil tudi po prestani predelavi navzven z izjemo platišč povsem enak kateremukoli Golfu z, na primer, 1,6-litrskim dizlom.
Pod karoserijo pa je zgodba povsem drugačna. Namesto udobne kabine je namreč notranjost povsem dirkaška, vključno z varnostno kletko. A bistvo je očem skrito. Pod motornim pokrovom je namreč mesto našel BMW-jev štirilitrski osemvaljnik tipa M60B40, kakršnega je bilo recimo mogoče najti v seriji 8 prve generacije, ime bavarske znamke pa je mogoče najti tudi na preostalih pogonskih komponentah. Finski Golf ima namreč po novem pogon speljan na zadnji kolesni par.
Pogonski sklop je bojda ostal povsem originalen, sprememb ni doživela niti motorna elektronika. Po tem nenazadnje niti ni bilo velike potrebe. BMW-jev agregat namreč že v osnovi proizvede zdravih 282 'konjev' oziroma 210 kilovatov moči, kar je povsem dovolj za 1.300 kilogramov težak avtomobil. Kako se obnese v praksi pa si lahko ogledate v zgornjem videu.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?