Jeseni bodo pri znamki Volkswagen gospodarska vozila krstili novo generacijo ikoničnega velikoprostorca, prvič tudi s priključno hibridnim pogonom.
V Hannovru, kjer domujejo Volkswagnova lahka gospodarska vozila, imajo očitno recept za uspeh novih modelov, ki jih snujejo na dolgoletnih izkušnjah. Verjetno to velja tudi za novega Multivana, ki ga bodo uradno predstavili jeseni in bo prvič na voljo tudi s priključno hibridnim pogonskim sklopom. Tega bosta verjetno sestavljala 1,4-litrski prisilno polnjeni bencinski štirivaljnik in elektromotor, ki bosta skupaj zmogla 180 kilovatov (245 KM) in 400 Nm navora. Z napolnjeno baterijo zmogljivosti 13 kilovatnih ur naj bi Multivan v električnem načinu prevozil do 60 kilometrov. So se pa pri Volkswagnu zavestno odrekli povsem električnemu pogonu, kajti elektrika bo poganjala novinca ID.Buzz, ki se bo družini Volkswagnovih dostavnikov najprej v potniški in nato še v tovorni izvedbi ppridružil prihodnje leto.
Zunanjost novinca bo temeljila na slogu odhajajočega modela, z nekaj oblikovnimi posegi pa bo usklajena s podobo najnovejših Volkswagnovih osebnih avtomobilov, med drugim z nekoliko bolj zaobljenimi karoserijskimi linijami in nižje spuščenimi stekli. Seveda pa bo novi Multivan z udobjem in prilagodljivostjo potniškega prostora ostal zvest tradiciji predhodnikov, ki so se vselej uvrščali med najuspešnejše in najbolj znane dostavniške enoprostorce .
Zunanjost novega Multivana bo temeljila na slogu odhajajočega modela, z nekaj oblikovnimi posegi pa bo usklajena s podobo najnovejših Volkswagnovih osebnih avtomobilov, med drugim z nekoliko bolj zaobljenimi karoserijskimi linijami in nižje spuščenimi stekli. Predvsem nekateri elementi sprednjega dela bodo podobni Golfu in Arteonu, zadnji del pa bo spominjal na električni ID.3.
Kot je znano, bo Multivan T7 postavljen na novo modularno platformo MQB, ki jo pri Volkswagnu uporabljajo za osebne avtomobile, zato s obeta višja raven udobja, ne pa tudi tolikšna nosilnost kot so jo premogli predhodniki. Seveda pa bo novi Multivan z udobjem in prilagodljivostjo potniškega prostora ostal zvest tradiciji predhodnikov, ki so se vselej uvrščali med najuspešnejše in najbolj znane dostavniške enoprostorce, za tiste, ki bodo rabili vozilo za prevoz tovora pa bo še nekaj časa, menda vse do leta 2025, ostal v ponudbi Transporter T6.1. Naslednik, namreč ne bo imel enake osnove kot Multivan, razvijali pa ga bodo skupaj s Fordom in bo tudi nadomestek njihovega Transita Customa.
Prvo izvedbo Multivana so pri Volkswagnu predstavili leta 1985 na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu, temeljil je na takratni generaciji Transporterja T3, za njim so se skozi leta zvrstili še nasledniki naa osnovah Transporterjev T4, T5 in T6. Leta 2019 so posodobili in digitalizirali tudi trenutna generacijo, ki nosi oznako 6.1. Postal je vsestransko talentirani križanec dostavnega vozila, osebnega avtomobila, enoprostorca in avtodoma z več spremenljivimi notranjimi koncepti, z zložljivo mizo in z zadnjo sedežno klopjo, ki jo je bilo mogoče pretvoriti v posteljo
V 35 letih so Multivana izpopolnjevali z novimi idejami, na primer z vrtljivimi in posameznimi sedeži, spremenljivimi mizami, vedno bolj inteligentni informacijsko-zabavnimi sistemi in asistenčno tehnologijo za pomoč vozniku ter varnejšo vožnjo. Multivan nove generacije bo seveda udobnejši, varnejši, inteligentnejši in bolje povezan, v prihodnjih tednih in mesecih pa se bo pokazalo, kako si pri Volkswagnu zamišljajo njegov prehod v digitalizirano in elektrificirano dobo.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?