Primerek, ki se je znašel na dražbi je imel prevoženih le dobrih 500 kilometrov.
Zastavin Yugo ob svojem nastanku nikoli ni bil mišljen kot bodoči avtomobilski klasik, pač pa le kot ekonomičen avtomobil, namenjen delavskemu razredu skupne države. Slučajno je sicer pot našel tudi v Združene države Amerike ter posledično v svet popularne kulture, filma hkrati pa postal tudi tarča posmeha. A morda je prav zato skozi desetletja pridobil kar nekaj ljubiteljev, število le-teh pa raste iz dneva v dan.
Številni izmed njih so zato zastrigli z ušesi, ko se je pred dnevi v Hustonu na dražbi pojavil praktično nov primerek Yuga, namenjenega ameriškemu trgu, ki je bil po vrhu vsega opremljen še s platneno streho. Števec prevožene razdalje je na drugi strani kazal številko 351 milj, kar je le dobrih 564 kilometrov – manj kot znaša razdalja med Ljubljano in Kragujevcem oziroma približno toliko, kot je mogoče prepeljati z enim rezervoarjem goriva.
Več kot je stal nov
Pod motornim pokrovom vozila, ki se je pojavilo na dražbi je bil sicer nameščen najmočnejši motor, ki ga je Zastava ponujala v Yugu in sicer 1,3-litrski štirivaljnik z močjo 50 kilovatov oziroma 68 'konjev' ter petstopenjski ročni menjalnik, kar pomeni, da je ponujal bolj ali manj vse najboljše, kar si je bilo tedaj v Yugu mogoče omisliti. Radijskega sprejemnika sicer nima, zato pa so na voljo tudi stranska ogledala z opcijo nastavitve iz kabine. Jasno, brez pomoči elektrike.
In kakšen znesek je (skoraj) novi Yugo prinesel nekdanjemu lastniku? Skoraj zagotovo višjega, kot pa je zanj odštel prvotni lastnik vozila. Za Yugota je bilo namreč leta 1985 v osnovni različici potrebno odšteti 3.990 dolarjev, kar danes, upoštevajoč inflacijo nanese 8.351 dolarjev. Cabrio različica je bila verjetno nekoliko dražja, vseeno pa njena cena ni presegla ekvivalenta 12.700 dolarjev ali 10.828 evrov, kolikor so naposled iztržili pri dražbeni hiši Barrett Jackson.