H klasičnim rešitvam so se vrnili po pritožbah strank.
Avtomobilski svet se deli na dva dela: analognega in digitalnega. Medtem ko na eni strani spremljamo vse večjo digitalizacijo avtomobilskih kabin s kar tremi zasloni (digitalnim prikazovalnikom armaturne plošče, infozabavnim zaslonom in zaslonom za nastavitev klimatske naprave), kar na primer 'zagovarja' tudi novi Volkswagen Golf, nekateri avtomobilski proizvajalci še vedno in vse bolj prisegajo na klasiko. Takšna je tudi Honda.
Pri Hondi namreč menijo, da upravljanje različnih sistemov v vozilu izključno na dotik občutljivega zaslona lahko vodi k zmedi in odvračanju pozornosti s ceste. Tudi zato so se pri razvoju nove Honde Jazz namerno odločili, da se vrnejo k uporabi klasičnih analognih gumbov.
Trendi gredo v novo smer
»Razlog za to je povsem preprost. Želeli smo zmanjšati moteče elemente, ki bi lahko zmanjšale voznikovo pozornost med vožnjo, konkretno ravno pri vmesniku za klimatsko napravo. Potem ko smo od voznikov prejeli pritožbe, da je sisteme zelo težko upravljati po občutku, smo se odločili, da namesto digitalnega zaslona v vozila vrnemo analogne vmesnike. Če si želel nastaviti ogrevanje sedežev na primer, je bilo treba pogledati na zaslon, kar smo spremenili in dosegli, da bodo vozniki s klasičnimi gumbi to opravili lažje in z večjo mero zaupanja,« je za Autocar dejal Takeki Tanaka, vodja razvoja novega Jazza.
S Hondo se vsi seveda ne strinjajo. Po mnenju nekaterih znamk, med katerimi je tudi Audi (in drugi del koncerna Volkswagen), so namreč ljudje vedno bolj dovzetni za na dotik občutljive zaslone, s katerimi se vse pogosteje srečujejo v vsakodnevnem življenju. Hkrati se ob razvoju umetne inteligence industrija vse bolj obrača v novo smer in proti glasovnemu upravljanju.
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?