Kia je tako kot mnoge druge znamke spremenila logotip. Sprememba se korejski znamki ni ravno posrečila.
Avtomobilske znamke so v zadnjih dveh letih ena za drugo posodabljale in spreminjale svoje logotipe, kar je del priprav na elektrifikacijo njihove ponudbe. Ti so za podjetja zelo pomembni, saj gradijo njihovo identiteto, privlačijo kupce in razlikujejo izdelke od konkurenčnih - vendar le, če so dobro oblikovani, jasni in prepoznavni.
Nova avtomobilska znamka?
Kia je svoj oval z imenom leta 2021 zamenjala s futuristično tipografijo, s katero so dosegli ravno nasprotno od želenega. Še zdaj vsak mesec tisoči ljudi po spletu iščejo avtomobilsko znamko KN. Mnogi namreč napačno preberejo logotip, ko ga vidijo na Kiah, ki vozijo po cestah in stojijo na parkiriščih. Če v brskalnik vnesete "KN c" vam bo ta avtomatsko predlagal iskalno geslo "KN car brand" (Avtomobilska znamka KN).
Kaplja v morje
Spletna iskanja znamke KN so v primerjavi z iskanji Kijinih vozil zgolj kaplja v morje, vendar je to vsekakor velik spodrsljaj za podjetje. Je pa to dober kazalnik všečnosti novih korejskih modelov, na katerih lahko najdemo novi logotip. Ti so očitno ljudem všeč in jih želijo poiskati na spletu.
Fotografije: promocijsko gradivo, Profimedia
Preberite še: Pahorjeva »Katrca« že postavila svetovni rekord. Lahko gre še višje!
Priporočamo tudi: Policisti danes začenjajo akcijo nadzora potencialno najbolj nevarnih udeležencev v prometu
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"